Pengikut D.A.U

Thursday 22 September 2011

Misi Penerjahan Depoh Kembara Tirai

Untuk pembukaan topik bulan september..Banyak Open House Yang Perlu Saya Pergi dekat area Klang..Dan Salah Satu Open House Yang Saya Pergi..Kebetulan Ada Satu Tempat Yang Mempunyai Benda yang Agak Menarik...Very Interesting...Tempat Yang Saya maksudkan itu ialah Tempat Menempatkan Bas-Bas Kembara Tirai..


Sebelumnya saya pernah postkan tentang depoh Kembara Tirai..:: Klik Sini ::

Pagar Bukak..Masuk Dalam..Kalau Boleh Nak Jumpa Tokeh Atau Kakitangan Kembara Tirai Tu.. Tapi Malangnya Bos Dan Kakitanganya Tiada Didepoh..Hurmm..Snap Jer La..Buat Kenangan...

Bas-Bas Yang aku Sempat Snap::- 

WEB1689..Bas Cataran



Barisan Bas-Bas Persiaran Berpangkalkan Nombor 9610

BJF9610-Bas Persiaran




BHJ 9610-Bas Persiaran


BKX9610-Bas Persiaran

 Bas Persiaran BKX9610 Juga Dijana Oleh SKSBUS CP11-LW
 Lemang Is Good
 Lemang Berejos Dua


BHY 787-Bas Persiaran Anjung Seri Travel

Bas Ini Juga Bukan Milik Kembara Tirai..Just Anjung Seri Travel Berkongsi Permit Bersama Kembara Tirai Travel

 Dan Ketika Memburu Bas..Saya Terjumpa Satu Khazanah Yang Perjasa Kepada Penupang..Dan Kini Hanyalah Tinggalan Sebuah Besi Buruk..Mungkin Enjin Kondem Kot.....


Akhir Kata..Depoh Ini Juga Mempunyai Sebuah Bengkel Membaiki Bas Dan Lori...
Sekian..

P/S::Sori Tokeh..Tercuri Snap Pulak...

No comments:

Post a Comment