Pengikut D.A.U

Thursday 22 September 2011

Jalan-Jalan Cari Bas

Perancangan Asalnya Adalah Untuk Pergi Kerumah Saudara-Mara Yang terletak di shah alam Diubah Seketika Kerana Diterminal Bas Mempunyai Benda Yang Agak Menarik..Most And Very Interesting..Terminal yang saya maksudkan tu ialah Terminal bas seksyen 17 shah alam..

Tanpa Melengahkan Masa..Saya Keluarkan Kamera Yang Ada Dalam Kocek Saya Dan Terus Snap...

Nie Gambar Yang Saya Sempat Snap..

Seranas Group (WUD9696)

 

Konsortium Mutiara Ekspress (DBT3355) 


Konsortium Transnasional Berhad (KTB) (WNT2406)



Darul Naim Ekspress (WVN5902)

Trip Terbaru Darul Naim

Shah Alam-Kuala Lumpur-Machang-Kota Bharu
Shah Alam-Kuala Lumpur-Machang-Jerteh

Dijana Chasis Oleh CP11-LW

Pancaran Matahari Ekspress (KCM8988)

 Facilities Dalam Bas Pancaran Matahari KCM8988

Perdana Ekspress (DBN6000)

 Perdana Ekspress (DBQ4000)

Akhir Sekali..Terima Kasih Kepada Pemandu Bas Kerana Membenarkan Saya Untuk Menangkap Gambar Bas..TQVM

Sekian..

P/S::Ada Lagi Gambar Bas Yang Aku Snap Dekat Area Sini..Kita Tunggu Dan Lihat !!!!

No comments:

Post a Comment