Pengikut D.A.U

Monday 30 May 2011

Latest Photos::Jalan-Jalan Cari Bas Di Pekan Sungai Besar

Location::Pekan Sungai Besar

On The Way Nak Balik Klang Lepas Hantar Adik Aku Balik Asrama Di SAM Tengku Ampuan Jemaah..Sebelum nak balik..singgahlah beli makanan dekat pekan Sungai Besar...Sampai dekat pekat tersebut, ade dua "BARANG PANAS" dok parking berderet-deret je..

''BARANG PANAS'' yang aku maksudkan tu ialah 'BAS" (Tolong jangan pikir negatif)......

So sebagai ahli peminat bas..macam biasa..amik kamera kt dalam kereta dan SNAP...

Antara Bas Yang Dapat Aku Snap:::

BAS SEKOLAH
EX KLANG-BANTING
BODI APA AKU X TAU SEBAB DAH BANYAK KENA "CHINRONG"
BHR518

Depan
Belakang



BAS CATAR
EX NAEILA BUMI
BODI PUN AKU TAK TAHU JUGA SEBAB BAS NIE DAH DICHIHRONG SIKIT
JEM653

Depan
Belakang

No comments:

Post a Comment