Pengikut D.A.U

Tuesday 31 May 2011

Facebook & Photobucket..Tempat Simpanan Gambar-Gambar Bas...

Facebook & Photobucket..Tempat Simpanan Gambar-Gambar Bas...

Aku Nak Post Benda nie sebab nak citer kt korang tempat mane aku nak meletakkan koleksi-koleksi bas yang aku dah snap..

Lepas Aku Dah Snap Gambar Bas..Tak kiralah aku snap gambar bas dekat mane itu x kesah ..Yang Penting,Gambar-Gambar yang aku snap akan ku masukkan pada 2 tempat iaitu...

Facebook



Dah Snap Gambar Bas,Aku Masukkan Gambar-gambar tersebut kt dalam Facebook sebab pemprosesan upload lebih laju dari kt bawah nie...


Gambar diatas ini dinamakan Photobucket...Aku buat photobucket nie sebab nak masukkan gambar-gambar bas ke dalam Forum Malaysia Bus And Truck Enthusiast Dan Disingkatkan Menjadi MBTE...

So Itu je la aku nak citer....

No comments:

Post a Comment