Pengikut D.A.U

Friday 9 November 2012

Permata Nurizz Bus Collection..In 2012

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..

Lepas Update entry tentang Bas-Bas Di SUK Selangor-14/10/2012 . kali nie aku post pulak tentang koleksi gambar bas Permata Nurizz yang aku snap dalam tahun 2012 

Sebenarnya,Tajuk nie dah lama aku cadangkan tuk post kt dalam Blog..tapi disebabkan kesibukan melanda dalam diri aku..ermm faham2x la yer..

Setakat ini Permata Nurizz telah mempunyai 3 buah bas persiaran buat tahun 2012 iaitu 2 buah bas dari Pioneer Coachbuilder dan Sebijik Body Sksbus E98..dan paling latest bas dalam kampeni permata nurizz klo x silap aku pakai plat WWW8494 

Apapun..Ketiga2x Sekali aku dh snap..tunggu2x korang tengok je..layan

TAG2255..Scania K360IB Klo x silap aku bekas Atieza Ekspress ni




WUW9494-bernadikan Hino RK1JSLL..Selain Itu bas nie merupakan bas pertama Yang pakai body Pioneer Dragoes II dalam kampeni Permata Nurizz

 Latest dalam kampeni Permata Nurizz..WWW8494..masih bernadikan HINO RK1JSLL


Ok itu sahaja dari saya..sekian

P/S :: To 88db.com..gambar aku jangan nk buat hak sendiri erk..

No comments:

Post a Comment