Pengikut D.A.U

Thursday 19 July 2012

Jalan2 Ke Utara Sambil Cari Bas

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera..

Sudah 2 bulan Aku Ter"miss" Disebabkan Sibuk Menyiap Kerja Kursus Teknologi Maklumat Yang Akan Dihantar Sebelum 1 Ogos..So Masa nak tengok blog pun x da sampaikan blog aku dh nak bersawang pun ada..ahakss..

Errr..Sila Abaikan Word tu di atas (hahaha..x der kena mengena)

Pada 1 Julai 2012..Saya berkesempatan untuk ke utara sebab di sana ada perhimpunan hijau PAS yang diadakan di Stadium Darul Aman..So sepanjang perjalanan saya sempat amik beberapa gambar bas untuk memperbanyakkan koleksi gambar bas saya..

Antara Gambar2 Yang Saya Sempat Ambil..

Di Lokasi Rehat Dan Rawat Tapah Arah Utara 


Di Lokasi Rehat Dan Rawat Bukit Gantang Arah Utara 






 Di Lokasi Rehat Dan Rawat Gurun Arah Utara 







Semasa Di Perkarangan Stadium Darul Aman











Sekian

No comments:

Post a Comment