Pengikut D.A.U

Monday 31 October 2011

Bas Baru Dari Rosli Travel And Tours

Untuk pembukaan tajuk pada bulan november ini..saya ingin berkongsi sesuatu kepada anda semua iaitu bas baru yang saya sempat snap minggu lepas.Rosli Travel And Tours..

Kebiasaannya Kesemua Bas Rosli Travel Mengunakan Nombor Pendaftaran"41" Sebagai Trademak bagi Company Rosli Travel (Kecuali Bas Sekolah Milik Rosli Travel)...Kali Ini..Bas Baru Tersebut Telah menggunakan Nombor pendaftaran Selain dari "41" Dalam Bas Persiarannya...
Maksud Saya Bas Baru yang Menggunakan Selain Nombor Plet "41" ialah BLH1441...

Kenapa Tidak Memilih Nombor Pendaftaran "41"...

Dengar Citer Dari Seseorang..Asal Ingin Mengambil Tender BLL41 Untuk Bas Baru Rosli Travel.Tapi Disebabkan Tender Tersebut Lama Untuk Ditunggu..Maka Company Rosli Travel Telah Mengambil Nombor pendaftaran BLH1441 Sebagai Nombor Pendaftaran Bas Persiaran Baru Rosli Travel Buat Sementara Waktu..(X Per La 1441 pun 1441 lah..Janji ada Nombor "41"..Wakakakaka)

Sebelum Tu..Ini Gambar Bas Persiaran Baru Yang Sempat Aku Tangkap Minggu Lepas..


Termpat Duduk Pulak Diperbuat Dari Company APM..Interior Yang Agak Cantik Kemas Dan Berseri-Seri..(Ehsan Gambar Dari FB Empat Satu)

Kemudahan dan Larangan Semasa Dalam Bas...

Akhir Sekali..Syabas Kepada Pengurusan Rosli Travel And Tours..Semoga Perniagaan Bertambah Maju Dan Sukses Selalu..Aminn...

Sekian...

P/S :: Dua Bijik Lagi Bas Persiaran Rosli Travel Aku X Dapat Snap..BKH41 Dan BLD41.....



No comments:

Post a Comment