Pengikut D.A.U

Saturday 31 March 2012

Waktu Petang Di Seberang Jalan Sabak Bernam-Teluk Intan

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera..

Syukur Pada Hadrat Ilahi Kerana Post Ini Telah Memasuki Bulan April (sbb sy post waktu pagi pada 1 April)...

Oleh itu saya ingin memuat naik gambar bas yang saya snap di kawasan berdekatan di rumah pak cik saya yang terletak di Sekinchan Selangor.

Sedikit Gambar bas yang saya dapat snap waktu petang tersebut di Seberang Jalan Sabak Bernam-Teluk Intan...

Meteor Travel
Lower Perak Malaysia Singapore Ekspress (LPMS Ekspress)
SE Super
Bas Sekolah Sinniah & Sons Yang Dahulunya Bekas Edaran Ekspress


Institut Perakaunan Negara
 Sabak Bernak KL Ekspres


 Anson Bernam Ekspress
Bas Sekolah Yang Di Rojakkan CBnya...

Pada asalnya kesemua gambar ini gelap dan kurang jelas..Oleh itu saya terpaksa edit dan crop gambar yg saya snap di kawasan tersebut.

Kalau ada yang x puas hati tentang gambar kt bawah nie..sila komen..

Lekiu...

No comments:

Post a Comment